Jestem certyfikowaną facylitatorką oraz certyfikowaną trenerką metody Design Thinking. Wykorzystuję te umiejętności do projektowania szkoleń pod potrzeby organizacji, z którymi współpracuję. Jestem zwolennikiem szkoleń szytych na miarę.
W moim portfolio znajdują się min. takie tematy szkoleń:
1. Bezkosztowe metody motywacji
„Entuzjazm rodzi entuzjazm. Jeśli wszystkie działania szefa nacechowane są entuzjazmem to udziela się on zespołowi i wspomaga motywację.”
- Poznasz i zrozumiesz zasady motywowania pozafinansowego
- Dowiesz się jakie są oznaki motywacji lub jej braku
- Dowiesz się na czym polega system wartości szefa i dlaczego warto go komunikować
- Poznasz techniki motywowania własnych pracowników na przykładzie motywacji błyskawicznej M. Pantalona
- Zrozumiesz różnicę w motywacji zależną od stylu osobowości.
2. Skuteczna komunikacja
„Komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia.”
- Model kwadratu komunikacyjnego F. S. Von Thuna
- Zasady konstruktywnego komunikowania się:
- Pytania otwarte
- Parafraza
- Feedback
- Aktywne słuchanie
- Mowa ciała
- Wyzwanie lidera – jak przyjmować feedback
- Skuteczna komunikacja a osobowość
3. Troskliwe zarządzanie zespołem
„Już zamiarem Platona było określenie zasad funkcjonowania wspólnoty, która stwarza swoim członkom możliwości najlepszego życia. Stosunki wzajemne między pracownikami cechuje duża wrażliwość. Interakcje mają często wyraźnie emocjonalny charakter.”
- Fazy procesu grupowego i role zespołowe
- Budowanie zaufania na podstawie 5 dysfunkcji P. Leoncini
- Co to jest trójkąt dramatyczny i jak temu przeciwdziałać
- Analiza transakcyjna – dlaczego warto być „dorosłym” menadżerem.
4. Jak przygotować firmę na skalowanie biznesu
„Wystartuj, skaluj w górę, schrzań…. Albo czeka Cię letarg bez dwóch zdań”
- Przegląd głównych procesów biznesowych
- Czy masz w firmie ludzi WOW?
- Opracowanie prawdziwie oryginalnej strategii:
- BHAG- na który szczyt się chcesz wspiąć,
- Gdzie bawi się Twój klient
- Co obiecujesz swoja marką?
- Kluczowe momenty Twojego planu
Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązania, które poprowadzą Cię ku sukcesowi. Nie czekaj, dajmy Twojej firmie mocne fundamenty do wzrostu!”