(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-T846MMFB');
Strona główna > Oferta > Konsulting biznesowy i HR

Konsulting biznesowy i HR

Od 12 lat pracuję jako konsultant biznesowy i HR świadcząc usługi doradcze i wsparcia dla innych firm lub organizacji. Pomagam klientom w rozwiązywaniu problemów, poprawie efektywności, zwiększaniu konkurencyjności i osiąganiu celów biznesowych.

Moje wieloletnie doświadczenie na stanowiskach dyrektorki sprzedaży, marketingu, HR oraz zarządczych przekuwam na pomoc organizacjom. Moje podejście„Help Care” w obszarze wsparcia klienta biznesowego skupia się na trosce o klientów, zapewniając im wsparcie, odpowiedzi na pytania, rozwiązywanie problemów i spełnienie ich potrzeb w rzetelny, empatyczny i kompleksowy sposób.

Jako konsultantka wspólnie z klientem identyfikuję kluczowe problemy i wyzwania, które wymagają rozwiązania lub ulepszenia. Problemy te mogą dotyczyć różnych obszarów działalności, takich jak zarządzanie, strategia, efektywność operacyjna, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, itp.

Usługa konsultacji to proces.

1. Diagnoza

  1. zdefiniowanie właściwego wyzwania
  2. analiza dotychczas podejmowanych działań
  3. analiza zasobów własnych Klienta – odkrycie wartości istniejących w organizacji
  4. wstępna analiza ryzyk

2. Oferta

  1. plan działań
  2. harmonogram czasowy
  3. wstępne rekomendacje

3. Tok pracy

  1. diagnoza pogłębiona (ankiety / warsztaty sondujące / zaawansowana analiza dotychczasowych rozwiązań / analiza dokumentów / inne?)
  2. podejście agile (dzielę projekt na etapy i kładę nacisk na ciągłą współpracę i doskonalenie)
  3. stałe monitorowanie kierunku i efektów
  4. ciągłe zbieranie feedbacku od uczestników procesu i sponsora
  5. w razie zmiany sytuacji / warunków – zmiana kierunku/ zmiana metod
  6. dopasowanie do kultury organizacji Klienta
  • maksymalne wykorzystanie zasobów własnych Klienta – zaangażowanie właściwych osób i poziomów organizacji
  • wzmocnienie zasobów własnych Klienta – transfer niezbędnej wiedzy
  • decyzja o doborze ekspertów

4. Wdrożenie

  1. osadzenie rozwiązania w organizacji
  2. zarządzanie emocjami
  3. zarządzaniem ryzykiem
  4. zarządzanie zmianą

❗️Masz już dosyć ograniczeń wynikających z braku perspektyw wewnątrz organizacji (mam dystans, opiszę sytuację taką, jaka jest)

❗️Wiesz, jakie działania podjąć, ale obawiasz się reakcji pracowników (pomogę zarządzić emocjami i tak zbudować komunikację, by zmiana została dobrze odebrana)

❗️Masz presję ze strony pracowników na zmiany. Teoretycznie wiesz, co zrobić, ale powstrzymują Cię obawy (pokażę Ci ryzyka i pomogę podjąć pragmatyczną decyzję)

❗️Sytuacja, w jakiej się znajdujesz, jest na tyle delikatna, że nie chcesz się dzielić nią ze swoim zespołem (ze mną będziesz mógł /mogła” odbić” myśli)

❗️Chcesz dać szansę osobie z wewnątrz (awans, sukcesja), ale chcesz mieć pewność, że szybko będzie gotowa objąć nową funkcję (skorzystaj z najszybszego i najefektywniejszego narzędzia rozwojowego – mentoring)

Wartość mojej pracy leży w sposobie dotarcia do najlepszego rozwiązani dla danej sytuacji. Odpowiadam na rzeczywistą potrzebę (a nie na potrzebę oczywistą) J. Klient ma doskonale zdiagnozowany problem. Dzięki temu otrzymuje właściwe rozwiązanie właściwego wyzwania. Dodatkowo otrzymuje kilka opcji bazujących na doświadczeniach z innych firm i projektów, każda z określonymi ryzykami. Dostarczam szybką, sprawną i rzetelną realizację, w czasie której Ty, Zarząd i pracownicy mają zaufanie i do tych działań.

Formularz kontaktowy